Z poprzednich lat - Ogłoszenie o zamówieniu-roboty budowlane
Ogłoszenie o zamówieniu-roboty budowlane
powrótKościerzyna: Wykonanie termomodernizacji budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie wraz z budową nowych wejść.
Numer ogłoszenia: 180453 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Kościerzyna: Wykonanie termomodernizacji budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie wraz z budową nowych wejść.
Numer ogłoszenia: 180453 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Świętojańska 5D, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6865505, faks 058 6865505.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprkoscierzyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie wraz z budową nowych wejść..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kościerzynie, położonego na ulicy Krasickiego 4, działka Nr 36/9, wraz z budową nowych wejść..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15.000 (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 05.11.2009 r. 3. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 3.1. w pieniądzu, 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3.3. gwarancjach bankowych 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42 poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kościerzynie: 98 1610 1188 0026 6738 2000 0002. 5. Wadium zostanie zwrócone wykonawcom w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. W przypadku uchylania się przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana od zawarcia umowy, w brzmieniu stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami oraz może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ustawy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu zostanie oceniona na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. 11 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wypełniony formularz ofertowy. 2. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium. 3. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz SIWZ. 4. W przypadku oświadczenia Wykonawcy o przedstawieniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy przedstawić stosowny odrębny dokument przedstawiający przedmiotowe zobowiązanie innego podmiotu. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca dołączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.4 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli ofertę składa podmiot zbiorowy, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźba kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197 poz. 1661 ze zm.) 5.5. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, która będzie oceniona jako potwierdzająca spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca zatrudniał co najmniej 25 osób w każdym roku na podstawie sprawozdania ZUS IWA. 5.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartosci oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, który będzie oceniany jako potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu jezeli wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty budowlane, każda o wartości nie mniejszej niż 500 tys. złotych brutto. 5.7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, która będzie oceniana jako potwierdzająca spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca posiada na podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. złotych. 5.8. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres - nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, które będzie ocenione jako potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca osiągnął obrót ogółem w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 złotych w każdym roku obrotowym. 5.9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, która będzie oceniona jako potwierdzająca spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę nie mniejszą niż 800.000 złotych. 6. Wykonawca udzieli na piśmie 3-letniej gwarancji na należyte wykonanie zamówienia, licząc od dnia przekazania protokołem do eksploatacji. 7. Wykonawca określi, w formie pisemnego oświadczenia, termin płatności za wykonane zamówienie na 30 dni od dnia wystawienia faktury. 8. Wykonawca złoży wraz z oferta parafowany projekt umowy. 9. Wykonawca złoży wraz z ofertą kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o kosztorys nakładczy (przedmiar robót). 10. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy do niej dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 12. W przypadku podpisania oferty przez osobę upoważnioną, upoważnienie, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wrotapomorza.pl/pl/bip/powiaty/koscierski/pcpr-koscierzyna.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Krasickiego 4 83-400 Kościerzyna pokój nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Krasickiego 4 83-400 Kościerzyna pokój nr 7.
W zakładce "Dokumenty do pobrania" zmieszczono szczegółową specyfikację istotnych warunków zamówienia.